Energetickas obestacnost? Video Re: Podnikani CEZ

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Duben 19 18:54:16 CEST 2013

Video jsem sice nevidel (doufal jsem, jestli tam neni nejake prakticke fungujici DYI), no pyramidy pouzival treba zokej Vana http://www.google.cz/search?q=váňa%20pyramidy a pokud znate kompas, copak s nim asi hyba, to by v tom byl cert, aby to nefungovalo :))

O holograficke projekci Krista jsem uz slysel driv, no prijde mi to jako ta konspirace s holografickymi letadly 9/11 a nevim, jak to souvisi se sobestacnosti ...

Odesláno z iPadu