venkovni napajeci konektor pro 24V

Pátek Duben 19 18:42:20 CEST 2013

Vsak nic rozebirat nemusite.
My mame hned za pruchodkou samici RJ-45 do ktere se strka RJ-45 na kabelu.
Cili vylezu na stozar, klidne v rukavicich odsroubuji zatku pruchodky s
trochou cviku zalovim prstikem vycvaknu konektor a mam rozpojeno.
Opacne to je stejne, a jeste jednodusi.
Prakticky je vetsi porod povolit N konktor na antene nez tohle.
I kdyby to bylo uvnitr na kabelu tak rozsroubuji spoj vytahnu ven rozpojim
a hotovo.