Fake? TL071CP

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Duben 19 17:16:27 CEST 2013

na některých pozicích odešly tranzistory nějak těsněji vázané za výstupy
OZ, staly se z nich rezistory ~2k. Naposled jsem se setkal s tím že by
součástky střílely u nějakých tesláckých triaků, později jsem se dozvěděl,
že mohlo klidně jít o chybu tisku(potištěná součástka s jinými parametry)
ale je to už hodně dávno. Proto mně tohle chování těch TL-lek docela
překvapilo i když vlastně nijak zvlášť :-)
Miloš Dašek