menic 5-18V -> 3,3V, 100mA s malou spotrebou

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 19 15:43:12 CEST 2013

 19.4.2013, 15:32:23

Treba LT3790, ale s cenou bude spise kousek za hranici vasich
pozadavku.
Nebo, pokud muzete zajistit spolupracu MCU, tak pro napajeni v klidu
linear, a pred vysilanim si zapnout nejakej levnej spinak, treba ty vase LMxxx,
ST1S10, MCP16301

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz