Re: [OT] celní úřad

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Duben 19 11:49:22 CEST 2013

V zásadě to proclí i ta ČP, pokud Vám nevadí že nedostanete ty "správné"
papíry potřebné do účetnictví...

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Datum: 19. 4. 2013
Předmět: [OT] celní úřad

"Zdravím, tak mi zachytili paradoxně zásilku vzorků od ST, asi že je na
průvodce uvedená cena 37$ :-(
Je to adresováno organizaci, jaké jsou možnosti řešení? V průvodním
dopise je npsáno, že ČP řeší jen zboži neobchodního pro soukromé účely -
to mi připadá, že není ono... Nebo to lze?
A co doložit, když nic jiného než co už mají nemám (třeba nějaký doklad
o platbě, kde nic neni...)

Napadá někoho jak to řešit cestou nejmenšího odporu? Nejradši bych se na
to vys... ale to zas budem u ST v USA za blbce.