Fake? TL071CP

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 19 11:38:56 CEST 2013

 19.4.2013, 11:31:51

Popravde receno, nejak nechapu tu snahu, nahrazovat funkcni 741.
Po strance ss vlastnosti je to +-autobus to same, vstupni proudy a
harmonicke zkresleni u zdroje vetsinou nehraji skoro zadnou roli,
takze snad jedine nizsi sum.
Ovsem ta TL-ka jsou podstatne rychlejsi, takze frekvencni kompenzace
odladena pro 741 se s tim nemusi popasovat a vysledem je nestabilita.
Netvrdim, ze zamena 741-> 071 neni mozna, ale clovek by mel vedet co
dela a hlavne proc.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz