Magneticka boure - seknute MCU?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 18 12:58:58 CEST 2013

Hmm tak uz to sebou zrejme dvakrat zase seklo:

http://www.cncnet.info/solar/

ale zda se, ze tentokrat se to chytlo a znovu najelo, ale fakt netusim
co se deje - pokud to je nejakekej bordel z venku a jeste takto nahodne
- tak to bude vesele.
Nicmene nemohlo jit o cistokrevnej reset protoze to by se vynulovaly
citace energii...

Zablokuju aspon nejak lepe ten napetovej vstup ze solaru.

RV