Re: VYŘEŠENO: Re: PIC16F628A - nechce startovat

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Duben 18 10:32:47 CEST 2013

Nechci nijak polemizovat, vysvětlil jste mi to jasně, ale funkčně na
původním designu to funguje naprosto ok. S tím že je tam navíc ještě jedna
keramika přímo mezi nohy procesoru na napájení jako sichr.

Fakt je to tak kritické, když největší odběr z toho napájení mají cívky
relé? Vždyť ten GND polygon je sice rozsekaný, ale je z obou stran a
propojený přes prokovy vývodů na několika místech...

Co se týče toho jak jsem psal že to fungovalo normálně s LVP když to
náhodou naběhlo a resetovalo se to při sepnutí motoru, tak to asi při
aktivaci vstupu na některém z programovacích pinů padalo stejně i bez
motoru. Na to jsem přišel až teď. Soudil jsem že to dělá to co má z toho,
že mi blikala dioda, kterou jsem měl jako heartbeat a reagovalo ta na
sepnutí na RB0. Ostatní vstupy jsem nezkoušel...

Honza Půhoný

www.puhy.cz
puhy na puhy.cz