pulzni pretizeni resistoru - dotaz

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Středa Duben 17 20:46:28 CEST 2013

prstovy teest nic neukazal, defakto pro smyslove vjeemy se to tvarilo jako
slaby kratky kopanec, coz je ovsem vzhleedem k 18V nesmysl. ten odpor se
cely nestaci vubec prohrat, jen lokalne to neco udelalo, ze jsem to na
spicce prstu citil. bojim se, ze to lokalni prehrati v ramci okruhu par
molekul by prave mohlo ty molekuly odparovat a v nejlepsim pripade snizovat
postupne odpor, v horsim zpusobit degradaci keramiky a preruseni odporove
drahy, jak to psal kolega andel.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz