pulzni pretizeni resistoru - dotaz

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Středa Duben 17 19:34:33 CEST 2013

presne tohle mam namysli, jestli ustoji tu hustotu, ten naraz. prst jsem na
tom samozrejme mel. ten tepelny lupanec jsem citil, puchyre zadne. bylo to
na 1206 u ktere ale nepredpokladam, ze by byla dostatecna.

jeste bych dodal, ze to je jen pri zapnuti zarizeni. po 100ms se premosti
FETem, takze pak uz zatizeny neni vubec. opakovani proudoveho narazu cca
10x za den.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz