Magneticka boure - seknute MCU?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Duben 17 19:15:32 CEST 2013

Pozrite, ja napriklad rad zacinam postavenim hviezd... Ked uz mesiac
sposobuje priliv a odliv, preco by nemohol obycajny satelit svojim pipanim
sposobit preklopenie bitu v adresnom dekoderi interrupt modulu a vyvolat
zmrznuty break procesora? :))) Este ze som si pozrel na
mikrozone.skdatasheet ruskeho krizenca pic16 a pic18... Oni to tam na
rozdiel od
microchipu aspon nakreslili.

A.