pulzni pretizeni resistoru - dotaz

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 17 18:40:08 CEST 2013

 17.4.2013, 18:34:08

Tau je v danem pripade 44 ms a stredni vykon cca 18,5W, coz je IMHO docela
hodne na kazdej normalni SMD R. Predpokladam, ze se delaji nejake
specialy v TO252, ale jejich dostupnost a cena je asi vyradi z
veskerych uvah.
Takze nejakej 5W klasickej kvadrik bych povazoval za dobrou volbu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz