pulzni pretizeni resistoru - dotaz

Středa Duben 17 18:10:22 CEST 2013

To je vam celkem naprd,v neposlednirade se to da orientacne spocitta z
hlavy.
Pokud chcete presny vypocet, potrebujete vedet do jakeho prostredi, s jakou
max provozni teplotou to cele prijde atd.
Cele to je o vykonove ztrate na odporu a schopnosti takto vznike teplo
nekam odvest.
Elegantni reseni je nasledujici, pouzijte odpor, ktery se vam tam hodi
polozte na nej prst a 10x za sebou zazizeni zapnete/vypnete tak aby pres R
pokud mozno prosel max proud (C se stihly vybit), pokud po skonceni pokusu
mate prst stale na odporu a bez puchyre tak odpor vyhovuje , respektive sam
se rozhodnete zda teplota odporu je podle vasich predstav.
Kolik to zarizeni ma spotrebu v beznem provozu?
Asi bych pouzil odpor o dva stupne vyssi wataze nez je vataz pokryvajici
bezny provoz pri 50C.

Martin