Re: EMP generátory (Dalsi z napadu jak...)

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Duben 17 12:52:35 CEST 2013

Zdravím,
Dne 17. dubna 2013 10:59 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):

> Původní zpráva ze dne 17.4.2013 od Pavel Kadečka:

> Však proto je na konci ten smajlík :-) Jinak já mám v autě nálož ve
> volantu, před spolujezdcem, v sedačkách, mezi sedačkami. Taky si
> říkám, co kdyby to selhalo...

Mimochodem, ten magnetron by se pak dal
před soudem obhájit, že to nebylo nástražné zařízení, ale podomácku
vyrobené vyhřívání autosedačky :-))))))))))

Petr Zahradník, počítačový expert

Což by velmi pravděpodobně vyvolalo promptní uzavření spisu s poznámkou
"Obviněný odmítá spolupracovat" = + 30 - 50% navíc + problematické vyhlídky
na půlku :-)))))))))
Je ale jasné, že nějaké podobné kousky někdo vyzkouší, zároveň ale není
jasné jestli se veřejnost rozsudek dozví, většinou ne a pokud ano, bude to
záměr.
Situace prostě nedovoluje žádné nebezpečné individuální excesy.
Miloš Dašek

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem