STM32F4, latence/rezie preruseni

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Duben 17 00:37:04 CEST 2013

Nerozuměli :-). Já jsem byl zvědavý, protože jsem se na to ještě
nepodíval, tak jsem si to prohlédl v simulátoru a vytáhl to z
disassemleru. Sice ne pro Cortex R-4 (páč TI a bug) ale pro A-9, ale
snad to nevadilo. Bohužel, asm kód, který produkuje překladač je UAL
(unified assembler language) a v tom se se moc neorientuji, tak to zatím
řeším takto. Jestli se něco ukládá HW nevím. Domníval jsem se, že jste
tu informaci získal podobným způsobem nebo z manuálu překladače.

To znamená, že pro Cortex M-3 _nejsou_ ty instrukce součástí kódu?
Nejsou vidět když se dissassembluje kód nebo ve výpisu překladače? Zítra
navštívím kolegu a pokud nezapomenu tak se na to zeptám, ale asi nebude
vědět. Cortex-M je řada plná překvapení :-)

To trvání GIO operací je dáno synchronizací sběrnic. Nevím jak, ani jsem
zatím nenašel ke které sběrnici je periferie připojená. Jen jsem chtěl
zjistit co dělám špatně a ona je to vlastnost.

ced