[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Duben 16 21:51:32 CEST 2013

Myslím, že nesrovnatelně víc uspokojení by mi přineslo pomalu rozbít
ksindlovi pracky malým kladívkem. Úplně na kaši a skutečně malým, aby si
to mohl dostatečně dlouho vychutnat.

Navíc se to dá provést mimo auto a nezasviníte ho, ani nezničíte. Je to
i levné a dostupné.

---
Jirka