Oprava napajece LCD monitoru - nahrada zdroje

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Duben 16 18:39:29 CEST 2013

13,5 voltu jssem nameril minule.
Odpor proudove ochrany ma myslim 10 ohm. V PDFku je nejaky sileny vzorec, tak jsem to nepocital.

Michal Gregor

From: Draček Fráček
Sent: Tuesday, April 16, 2013 2:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: Oprava napajece LCD monitoru - nahrada zdroje

Pokud na sekundaru je jen 300mV znamena to ze se zdroj nedostane do stavu v kterem je rizen z sekundaru pres optron.

1. Zkontrolovat zda je na hlavnim "sitovem"  kondenzatoru  cca 335V

2. Zkontrolovat zda je na Vcc pinu (6) napajeci napeti cca 13,5V

3. Pokud ano a ridici IC neni uplne znicen melo by na FB (3) byt 6.5V, ktere generuje interni reference v IC.

Pokud je tohle vse OK tak mezi S hlavniho spinaciho tranzisotu a zemi primaru je odpor na kterem se snima max proud primarem, odpor ma mit typicky 300mOhm cca 2W. Teoreticky pokud ma vyrazne vice vypina nadproudova ochrana.

Martin