Odpadnuty vodic a krokovy motor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 16 17:15:17 CEST 2013

Abych jenom plane neteoretizoval, tak jsem vzal krokac, pripojil ho na driver
a nechal mu jeden drat nezapojeny (je to klasicky 4-dratovy bipolar).
S minimalni zatezi to jelo, obcas to na chvili jelo naopak, pak se zase
chytnul a rozjel se spravnym smerem.

PL
  ----- Original Message -----
  From: Ondrej Kozumplík
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, April 16, 2013 4:50 PM
  Subject: Re: Odpadnuty vodic a krokovy motor

  podle popisu jsou je to dvojfazovy se 2 civkami na kazde fazi spojenymi paralelne. pak se pise o uhniti dvojice - z kontextu bych to chapal tech dvou spojenych dratu, coz by uplne odpojilo celou fazi... takze z toho jsem vychazel ja kdyz jsem rikal ze si to nedovedu predstavit :)

  Pokud by uhnil opravdu jen jeden drat do jedne z civek, pak by se skutecne ta zbyvajici pretezovala  a nejspis i shorela.
  ovsem jak presne by se motor bez jedne civky choval, to si netroufam odhadovat. mate me to sem-tam pohne obracene nez ma. jestli je to neco jako krok zpet nebo toceni ... to jsem z toho nepochopil. ono buh vi co dela ten budic, treba si to otukava a je videt to tuknuti. u beznych 2f krokacu je krok 1,8° coz uz je na nejake remenici vetsiho prumeru dost videt.

  Ataman
  http://www.hysteria-metal.cz