[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Duben 16 13:57:27 CEST 2013

EMP… to jako myslíte to auto odepsat, Když už vám ho ukradli? Protože
dneska je bez elektroniky snad jen… ne… to taky ne… hmm koberečky?

Nebo jak chcete vysvětlit EMP pulsu, že se má všímat jen rušičky?

Já jsem odhadl pravděpodobnost krádeže svého vozu z pojistné částky
pojišťoven a vykašlal jsem se na veškeré ochrany mimo garáže. Vyšlo mi
to na 12 let, a to by musely pracovat zdarma, ha ha. Ale mám relativně
levný vůz (tedy ne že bych si to při koupi myslel :-).

ced