Oprava napajece LCD monitoru - nahrada zdroje

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Duben 16 13:45:45 CEST 2013

Vymenil jsem dalsi kondiky. Beze zmeny.
Na 5V vetvi je namodulovana pila 2,5 Hz, 300mv
Dale jsem meril na primaru napeti. Tim jsem asi skoncil - stolni merak co ma mit odizolovanou zem  Nema, pekny ohnostroj...

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Draček Fráček
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, April 09, 2013 7:35 PM
  Subject: Re: Fw: Oprava napajece LCD monitoru - nahrada zdroje

  Zpetna vazba se bezne dela jen z jedne vetve, v tom nehledejte nic divneho.

  Nemam servisni manual k tomuto monitoru,ale ono to bude vsechno na jedno brdo.
  Pokud si pamatuji tak jste psal, zdroj napeti dava, ale jakmile se zatizi prestava pracovat ?

  Kondenzaotry na sekundaru jste vymenil.

  Dalsi podezrely je , nekde u Vcc pinu (tusim pin 6) toho ICE2AS01 bude take elektrolit , ten jste vymenil? Pokud ne mrknete na nej, napaji ridici IC a pokud je v riti muze se to chovat tak jak ppisete.

  Pak C na primaru ty na sitovem napeti pripadne, optron.

  Pokud se zdroj nerozjete vubec muze byt problem v odporu nebo odporech pres ktere se napaji ICE2AS01 pred tim nez zdroj nabehne.

  SMPS zdorje s ICE2AS01 jsou docela jednoduche.
  http://www.infineon.com/dgdl/ICE2XS01_G_V2.1_30Jun06.pdf?folderId=db3a304412b407950112b4182a3d24f8&fileId=db3a304412b407950112b4183e6a252c