[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Duben 16 11:08:31 CEST 2013

Bohate by stacilo, pokud je motor benzinovy, tak odpojit dalkove napajeni
jedne, ci dvou zapalovacich civek, auto pak pojede jen na dva valce. Tedy
vykon rapidne dole. U dieselu nevim, u mechanickeho vstriku bych umel jen
zablokovat cele auto. Puvodni dotaz byl o lokalizaci stojiciho vozidla, ale
ono i za jizdy se nejake reseni najde, souhlasim ze je blbost za jizdy
vypnout motor, v mem aute pokud by mel zrovna vyrazenou rychlost, tak by
ani neotocil poradne volantem.
K.