[OT] Audio zaznam

Úterý Duben 16 10:26:43 CEST 2013

přesně tak. http://audacity.sourceforge.net/?lang=cs
Ještě používám stařičký Goldwave 4.26, protože jsem na něj za spoustu
let zvyklý. Už jsem měl problémy nainstalovat ho na Windows 7.
Potom Lame http://lame.sourceforge.net/ pro převod do MP3 a k němu Razor
Lame jako front end
http://www.dors.de/razorlame/index.php
a pak jsem něčím dělal i OGG. http://www.vorbis.com/
Prý je kvalitnější než MP3 a hlavně open source, jenže z ideálů jsem už
vyrost a nakonec na všechno používám MP3, protože se to dá přehrát na
všem :-)

Anděl