[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Duben 16 10:03:31 CEST 2013

Me kdyz to auto ukradli, tak jsem ho priblizne lokalizoval, jenomze tam
byla skupina rodinych domu a kazdy s garazi, ta dymovnice by se odpalila na
podvozku a hned bych videl odkud kour vane, jestli auto bych mel spinave,
to mi neva, tenkrat jsme zlodeje asi vyplasili a na druhy den se auto naslo
ve meste na ulici. Jinak mam samozrejme udelane blokovani startu a jine
ficury, ovsem auto se da nalozit na plato. Vzhledem k bezohlednym ridicum
planuji poridit v dohledne dobe nejake bezpecnejsi zanovni auto a nerad
bych o nej prisel, proto to resim. Tenkrat jsem lokaci provedl pres GSM,
GPS lokator by musel byt schopen si zapamatovat posledni znamou polohu,
tedy pred garazi. To nevim zda ten z DX umi.
K.