Ochrana I/O jak spravne resit?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Duben 15 20:16:04 CEST 2013

Ja vam to verim , lide jsou ruzni.  Me to treba vadi jaksi z principu  a to
i kdyz vlastne ucty za elektrinu nepaltim, RV nejspise take nechce zivit
zbytecne zrouty.
 V kazdem pripade EU vadi zarovky, ktete v domacich podminkach sviti spise
vyjimecne, ale podobne spotrebice jedouci 7/24, v rade pripadu aniz by o tom
uzivatel vedel, nechavaji vsechny v klidu.
Abych to uzavrel, i cena a spotreba by meli hrat pri navrhu roli.

Hutta

>A ted si vemte, ze mi doma zere kde co par wattu permanentne a je mi to
uplne jedno - za provoz a >odpis aut dam rocne asi 4x vic nez za elektrinu ;
-)