[OT] Dalsi z napadu jak vyzrat nad zlodeji

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Duben 15 20:03:22 CEST 2013

K cemu ta sirka bude dobra, v teto dymovnici je elektricky palnik, k jehoz
odpaleni staci 4.5V.
Nicmene raze tehle konkretni je cca 25mm, pricemz  dymovnice pouzite na
letadlech na pripojenem obrazku jsou radove vetsi, vahove asi 100x.
Pro solidni zakoureni garaze potrebujete cca 500g macka neco jako RDG-2.

Hutta

>no a proč by to nešlo? Pokud z mobilu vytáhnete příslušný signál, tak
hlavičku od sirky omotat odporovým drátem a připojit na 12V. Jako puberťák
jsem takhle na zahradě trhal pařezy směsí práškového hliníku a hypermanganu.
Anděl Dne 15.4.2013 18:45, Karel M napsal(a): > Kdysi mi ukradli auto, vedel
jsem kde je diky schovanemu mobilu, ale ne > presne, bylo tam nekolik
garazi, ale jsme zlodeje vyplasili obecnim > rozhlasem a vyjel s nim v noci
z ukrytu tak se auto naslo. Tenkrat jsem > uvazoval, jak priste presne
lokalizovat misto ukrytu, pripadne jak > zneskodnit zlodeje. Ted jsem nasel:
> http://www.goodluckbuy.com/color-smoke-tube-for-rc-helicopter-plane-
aircraft-jet-40s-red-.html
(http://www.goodluckbuy.com/color-smoke-tube-for-rc-helicopter-plane-aircraft-jet-40s-red-.html)
> Nevidim tam u toho popis, mate s tim nekdo zkusenost? Kdyby to slo na
dalku > odpalit mobilem, bylo by to fajn. > Karel