Ochrana I/O jak spravne resit?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Duben 15 16:27:45 CEST 2013

Dobry den,

nuz ak mam pravdu povedat, tak by som to neriesil. Dovod je jednoduchy,
treba na to vela vedomosti zo sirokeho spektra elektrotechnickych oborov.
Druha vec je, ze potrebujete prax a tu ziskate len tak, ze si preslapete
par designov, ktore musi ktosi zaplatit. Pretoze jedna vec je teoria a
druha teoria doplnena praxou.

Druha vec je, ze ked chcete robit nieco v tejto oblasti, potrebujete dost
velku davku trpezlivosti, pokory a sebaovladania, pretoze iba tichi a
pokorni dosiahnu skutocne poznanie a to nie len v EMC. Proste tuna narazam
na to, ze musite pripustit, ze veci su aj inak ako o nich viete Vy zo skoly
a ze musite verit, ze je to tak a tak, aj ked sa o tom nemozete presvedcit.
A dalej si musite uvedomit, ze pokial investujete do nejakych projektov
povedzme 40ke, tak Vam ich vysledky nikto nezavesi na nos len tak...

No a za tretie skuste zajst za panom Zahlavom, pokial ste student, a
opytajte sa na doporucenu literaturu k tejto teme. Pripadne vyhladajte
Danhardovho kocura, myslim, ze ma zoznam literatury na tuto temu, ktory tu
ci na mcu.cz onehda koloval a skuste si nieco nastudovat sam. Myslim si, ze
zohnat knihy a odborne casopisy by dnes nemal byt problem.

No a pokial Vas este stale nepresla chut debatovat, tak ja osobne by som sa
Vas spytal na vsetko, co viete o x metrov dlhom kuse vodica a obycajnej
krystalke, teda ak viete co to je.

A.