Ochrana I/O jak spravne resit?

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Duben 15 14:59:56 CEST 2013

Pred 7 lety bylo par veci jinak, vcetne EMC. Nejde nerict, ze by se nedal
udelat design na 2 vrstvach, ktery bude OK, ale musi ho delat nekdo hodne
zkuseny (v globalni fabrice takovy urcite bude).  Zminovany ctyrplat take
mimo jine souvisel s myslenkou propojeni zemi pres galvanickou barieru
optoclenu, kde je treba myslet na to, kam "zabloudi" vstupni proud. Nemusi
to byt vzdy "mega" proudy, casto staci jehlicky, treba od ESD, ktere maji
maximum energetickeho spektra v jednotkach GHz. Ty pak na chybne navrzene
(dvoustranne) desce prolezou na misto, kde se to nehodi (reset, interupt,
analogovy vstup?). JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Hanek
Sent: Monday, April 15, 2013 2:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: Ochrana I/O jak spravne resit?

Podivejte se jak to resi pracka Whirlpool, ze ktere se mi dostala do rukou
nefunkcni ridici jednotka:
http://uloz.to/xsG3u8Xu/whirlpool-awo-l1373-domino-control-panel-sch-pdf
Maji na vstupech procesoru ochrany z kaskady odporu, diod a kondezatoru.
Deska je dvouvrstva, zadne rozlite zeme tam nejsou.
http://www.google.cz/search?q=whirlpool+l1373&hl=cs&tbm=isch&tbo=u&source=un
iv&sa=X&ei=ofBrUdauBYyVswabr4GoBg&sqi=2&ved=0CDsQsAQ&biw=1920&bih=908

Martin Hanek