Sháňka po IO MT8860

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Duben 14 21:59:23 CEST 2013

Zdravim,
Aaa, to bylo na fakulte od Vas! Tak to uz jsem v obraze :-). Ja jsem totiz
byl soustredeny na ty 8860/62 a tato transakce se jich bezprostredne netykala.
V danem pripade by se hodily Integrated System Functions pro UE10... Pokud by
se neco takoveho u Vas nachazelo, rad odkoupim!
  Zdravi Pavel

P.S. A kdyztak pojdme na privat, at tady tu konferu nezaplacavame...