PIC16F628A - nechce startovat

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Duben 14 16:54:54 CEST 2013

Ivo Strasil píše v Ne 14. 04. 2013 v 15:31 +0200:
> Zkoušel jste změřit, jestli Vám napájení nabíhá dostatečně rychle pro
> PoR PICu? (parametr D005 v datasheetu)?

	Ted mi doslo, ze tam neni jeste jedna "sichr" dioda. Pokud neni zarucen
odber na vystupni strane stabilizatoru, tak je celkem rozumne se
posichrovat diodou mezi vystupem stabilizatoru a vstupem. Nektere
stabilizatory maji snahu se docela slusne sekat pri prepeti na vystupu a
navic se pak mnohdy nedodrzi ta hrana pri nabehu napajeni. Zavisi to
predevsim na charakteru odberu a nekdy to proste bez te diody nejde,
nekde je naprosto zbytecna.

	Radek (benedikt2hw.cz)