PIC16F628A - nechce startovat

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Duben 14 15:03:50 CEST 2013

zaujimave... Mate uz aspon lepsie zemnenie, tak by sa mohlo dat nieco
odmerat osciloskopom. Uz by to asi potrebovalo vidiet. Co urobite ked sa
to kusne? Rozbehne sa to samo, alebo treba vypnut/zapnut?

Skuste namiesto motora pripojit nejaku mensiu zataz, napriklad ziarovku
- ci to vobec suvisi so spominanym iskrenim v relatku.

Alebo iny test ci je problem v EMC alebo mate problem s procesorom
samotny. Zoberte si take iste relatko, pripojte ho ku doske cez par
desiatok centimetrov dlhy toceny par ale silove kontakty nechajte mimo
dosky a pripojte tam ten motor.

Ina vec ma na dialku nenapada, bolo by treba vidiet ako je vsetko spolu
zadratovane.