PIC16F628A - nechce startovat

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Duben 14 13:11:14 CEST 2013

tak skuste este jednu vec. Zoberte si drat, tak 0,5mm^2 minimum a urobte
si lepsiu zem a napajanie.

Zacnite na napajacom pine X4 a natiahnite ho priamo do emitora T1-T2-T3.
Zoberte dalsi a natiahnite ho z X4 na gnd stabilizatora a pokracujte na
gnd procesora.

Natiahnite dalsi drat od X5 (+12V) na pin 1 rele K1-K2-K3.

Zapajkujte 100nF kondenzator priamo medzi pin 1 K3 a emitor T3 (to iste
u ostatnych rele).

Zapajkujte 100nF kondenzator priamo medzi piny 5 a 14 procesora.

Ak stale nic skuste zmensit R4-R6-R8 tak na 2k2.