PIC16F628A - nechce startovat

Neděle Duben 14 12:22:58 CEST 2013

Tak zas tak spatne plosnak nevypada, nekmita nejak stabilizator? PICy
byvaji docela odolne na ruseni, mozna jeste varistor paralelne k motoru,
aby se omezilo jiskreni na kontaktech rele... Uz jsem udelal i podstatne
horsi design a v beznem provozu se to chovalo OK. To ze to nenabehne po
zapnuti je ze vseho nejdivnejsi, to by samozrejme melo.