PIC16F628A - nechce startovat

Neděle Duben 14 10:56:24 CEST 2013

Taky se takhle nepodívám :-( Obecně - vždycky mi fungovalo uspořádání,
kde na desce byl kus měděné plochy, na tom procesor a vstupy, výstupy,
napájení řádně blokované už někde před tím a pak ještě proti té ploše.
Nesnažte se jen to zatlouct kapacitou prozi zemi, zanesete si tam
proudové impulzy a zákmity. Klidně do vstupů/výstupů přidejte
indukčnosti. Nejlépe RLC spočítaný tak, aby nenadělal zbytečné překmity.
Anděl