teplotni cidlo LM335

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Sobota Duben 13 22:03:42 CEST 2013

Měření teploty je jen pomocná funkce. Jde o maják na 144MHz , kde je
jako zdroj signálu Si570 a potřebuji udržet teplotu v krabičce v nějakých
rozumných mezích.
Si 570 má ještě svůj vlastní termostat na 55°C, tam je jako čidlo KTY81, to
mi chodí dobře.
 LM 335 jsem tam dal, protože ji v GM měli, nečekal jsem žádný problém.
Ono o nic nejde, jen že mi nefungoval ten první vzoreček. Budu to počítat
tak,  jak ta kalibrační přímka vychází,  a nebudu to dál řešit.