teplotni cidlo LM335

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Sobota Duben 13 16:28:51 CEST 2013

Ano,

přesně tak. Ty teploty nemám samozřejmě změřené nijak přesně,
ale strmost té přímky při těch původních konstantách je opravdu moc velká.
Teď nemůžu dělat další pokusy, venku na střeše je 20°C .
Asi tam zatím nechám to , co jsem spočítal z těch dvou teplot
a ještě se k tomu vrátím až dokončím zbytek toho zařízení. .
Díky všem za rady, můžeme to ukončit.