ISE WEB PACK - rychlost, licence

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Sobota Duben 13 13:46:35 CEST 2013

Pokud pojmem syntéza myslíte všechno až po vygenerování bitstreamu tak
je to celkem slušný čas. Jsou designy, které běží hodiny :-) Spíše než
na zrychlení kompilace se zaměřte na pečlivé odladění designu v
simulátoru - v oblasti FPGA je to naprostý základ a naopak zapomeňte na
styl práce - "patří tam plus nebo mínus - no zkusíme plus a uvidíme".

ISE umí pracovat s 4 jádry max, takže víc nemá smysl (musí se to ale
zapnout v nastavení Map a PlaceRoute). Na disk zapomeňte - jak to začne
swapovat z disku tak jste v ****. Požadavky na RAM jsou někde na webu
Xilinxu - pro malé FPGA je to řádově 1-4 GB. Rozdíl Free a placená je v
podpoře FPGA (free neumí velké čipy), rychlosti simulace. Rychlost
kompilace je IMO stejná.

V nastavení lze snížit míru optimalizace a tím i zrychlit kompilace, ale
je to taková magie - nikdy není jasné, co pomůže a co ne. Navíc s
vypnutou optimalizací se pak někdy nesejde časování.

Ondřej