ISE WEB PACK - rychlost, licence

Sobota Duben 13 10:04:41 CEST 2013

ISE 14,5, na  i7 920, Win 7 64bit
File, Open Example, XAPP 217: Gold Code Generator
kompletni preklad cca 35s ted odszkouseno

Na mem vykopavkovem notebooku nejake Intel jedno jadro, 2GB RAM, Win7
32bit, to bude trvat dele, ale odhaduji tak kolem 1 minuty. Vecer mohu
vyzkouset.
Pripadne nekam hodte vas kod (projekt) a ja to zkusim prelozit na obojim.

Martin