Stellaris LM3S

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Duben 13 01:27:32 CEST 2013

On 28. 1. 2013 12:17, Milan B. wrote:

> TI.  Nemam tusenia, nakolko je Luminary samostatnou odbojovou jednotkou.
>
> -m-

Tak dnes som chcel pozriet nejake dokumenty k Stellaris LM4F... a
neveril som vlastnym ociam. Miesto Stellaris mame Tiva, miesto
StellarisWare je TivaWare, oznacenie obvodov uplne od veci (LM4F120H5QR
-> TM4C1233H6PM)

Zda sa, ze TI sa rozhodlo zmiest zo sveta kompletne stopy po Luminary,
nazve Stellaris a podobne. Teraz je otazka, ci sa zblaznili alebo kupu
Luminary povazuju za svoju najvacsiu chybu a potrebuju sa tvarit, ze sa
to nikdy nestalo.

Ako vedlajsi efekt, neda sa pomaly ziaden SW a dokument stiahnut, na
polovici miest sa stale vyskytuju stare nazvy, v druhej polovici nove...
ale to sa snad utrasie.

Nehovoriac o tom, ze ten nazov - Tiva - nejak nejde cez hubu.

-m-