Nepajiva maska - zkusenosti

Pátek Duben 12 22:50:09 CEST 2013

http://dangerousprototypes.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=2383
http://www.alibaba.com/product-gs/502952790/PCB_UV_green_solder_mask.html
Nicmene se nemohu zbavit dojmu, ze jsme nekde cetl ze j nutne vytvrzeni v
180C a teprve potom se to osvecuje, ale za boha to nemohu najit.
parkrat jsem mel nutkani si tento lak koupit, ale nejak s emi nezdalo
nanaseni a viskozita toho laku.
Mimochodem, kde se da koupit nepajiva maska pro sitotisk?
Videl jsme nepajivou masku  jako nazehlovaci suchy rezist, ale bylo to dost
drahe.
Jaka je domaci technologie na prokovy? U tohoto kroku my jako u jedineho
chybi i teoreticke znalosti jak na to.

Mimochdem pokud clovek potrebuje neco rychle nebo potrebuje do zarizeni 3-4
desky ci potrebuje velkou desku treba na panel tak jde jiz o tisice a ne o
par stovek. Ve sve posrate muze jit o nejvetsi polozku v rade
konstrukci.Tak neni od veci takove veci umet.

Martin