Re: call-back propojovací automat na hovory

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 12 19:12:01 CEST 2013

 12.4.2013, 19:08:17

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Pavel Troller napsal:

> Jenze v momente, kdy je toto mozne, muze se stat, ze ucastnik B uvidi cislo
> ucastnika A, avsak u pristroje NEBUDE opravdu ucastnik A, ale nejaky podvodnik,
> ktery podvrhnul A cislo, kdyz je to tak technicky jednoduche. A dovedu si
> predstavit spoustu trestnych cinu, zalozenych elegantne na podvrzeni A-cisla.

To se jiste stat muze, dokonce i bez CLIPu (kradez pristroje,
bezpecnostni dira v sw VoIP telefonu, uzivatelem odflaknute
zabezpeceni ....)

> [...]
> a v polozce Generic number (s typem "Original calling party number") mohu
> poslat A-cislo, jake chci. Vsichni mobilni operatori daji pri zobrazeni na
> mobilu prednost tomu generiku pred tim obycejnym CgPN. Jenze aby to tak mohlo
> fungovat, musi byt ten VoIP operator pripojen pres SS7, jinak to nedokaze
> poslat. A potiz tech VoIP operatoru byva, ze jsou pres PRI. Dnes neni problem
> si SS7 interkonekt udelat treba i s Asteriskem, ale oni obvykle nemaji
> cloveka, ktery by to umel (ne vsichni, nekteri ano a tam pak je vse OK).

Obavam se, ze toto je na mne moc odborne a asi se mi nepovede to
zcela pochopit.