Re: call-back propojovací automat na hovory

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 12 14:18:23 CEST 2013

Ona iniciace hovoru neni az tak o tom kdo chce mluvit, ale kdo
(ktera telefonni stanice) skutecne zavola. Kdyz chce Karel volat
a vytoci to na Petrove telefonu, tak prestoze hovor "inicializoval"
(pouzil jsem Vas termin) Karel, tak volany uvidi identifikaci Petrova
telefonu, protoze jeho stanice uskutecnila spojeni.

Dival jsem se na web te firmy. Takze uzivatel sluzby musi byt v siti
nektereho mobilniho operatora. Takze to jiz trochu napovida, jak to
asi bude reseno. Takze ten Voocal nebude klasicky nezavisly VoIP
operator, ale zrejme sve volani realizuje prostrednictvim uctu u vsech
trech mobilnich operatoru. Takze kdyz pak zavola cilovemu opratorovi,
je hovor iniciovan ze site prislusneho mobilniho operatora (ktery odpovida
tomu, jakeho operatora ma dany uzivatel teto sluzby), takze kdyz po
domluve s timto mobilnim operatorem Voocal podvrhne cislo volajiciho,
tak cilovy operator to akceptuje, protoze volani prichazi od spravneho
operatora, do jeho rozsahu dane cislo patri.

PL