[MECH] Mala ohybacna na plech?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pátek Duben 12 11:36:12 CEST 2013

Normálně, načtete do něj výkres v DXF a označíte myší čáru ohybu a
požadovaný úhel.

Když se to dělá ručně, tak podle laseru nebo zadního dorazu nebo když
lis nemá ani doraz, tak se jenom srovná ryska s viditelnou hranou
ohýbacího břitu, který si dáte na dotyk s plechem. Chce to vyzkoušet
na kusu plechu, ale pak se dá ohyb umístit docela přesně, přesněji než
u klasické ohýbačky.

Ales Prochaska