[MECH] Mala ohybacna na plech?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pátek Duben 12 11:12:21 CEST 2013

Tyhle malé stolní (většinou v provedení k chycení do svěráku) mívali v
Bauhausu. Ovšem teď tam brutálně omezují sortiment a nemají skoro
nic.

Já jsme koupil kdesi v e-shopu takovouhle minizakružovačku značky
Quantum - podle názvu i ceny to vypadalo na klumpr, ale je naopak
velmi dobře udělaná.

Jinak ohýbačce bych se raději vyhnul, osobně preferuju ohraňovací lisy
- i to se dá v miniprovedení sehnat. A pak je ještě lepší varianta,
poslat mailem výkres plechařské firmě a oni to za pár korun vypálí a
naohýbají. Je to návykové a už by mě nenapadlo to dělat jinak :-)

Ales Prochaska