Ot: finance v CR a na Kypru

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Duben 12 10:18:27 CEST 2013

tu strasite lidi, ceske banky jsou narvane usporama, uroky maji naprosto minimalni (dokonce existuji snad i terminovane vklady s 0%) a neni zadny duvod nekomu neco zdanovat. Podle me zkratka si v recku i kypru zili nad pomery a dobre jim tak - nebo se pletu???

A take nevim, kdo z prumernych lidi ma v jedne bance >100 000 Eur? To by byl sam o sobe blazen, mit nepojistene prachy na tak maly urok. Nepojistene prachy by si prece dal tadeji do nejakeho fondu, kdyz uz jsou nepojistene, at alespon generuji vetsi zisk.

Dalsi vec je, ze dnes investici do nemovitosti i ve meste (bytu za ucelem pronajmu), za predpokladu ze mena nekrachne, v tuto chvili prodelavate oproti pojistenemu vynosu ve financnich ustavech, onehdy jsem to pocital.

A nakoupit na venkove statky k cemu? Vite kolik je prace i s malym domkem? Silene :-)  no super tak si to zateplite a co dal? Leda ze bydlite nekde v pronajmu a prestehujete se tam, jinak mi to moc smyslu jako investice nedava.

Odesláno z iPadu