Hromosvod

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Pátek Duben 12 08:29:38 CEST 2013

S tím VN vedením si nejsem jistý. U nás ve vesnici uhodilo do nově
postaveného domu bez hromosvodu, přesně do středu střechy. Část šla
komínem do země a část sundala 1m široký k zemi 1m široký pruh tašek. Na
jednu stranu od domu je stará stodola, která je vyšší než RD a na druhé
je VN 35kV asi 30m od střechy, výška vedení bude tak nastejno se
střechou a 200m je trafo pro vesnici na železné konstrukci. Přesto si
blesk vybral RD. Měl domek pojištěný a na pojištovně se prý o hromosvodu
ani nezmínily.