Re: call-back propojovací automat na hovory

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 21:16:51 CEST 2013

11. 4. 2013 v 19:51, Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com>:

> Kdyz mam pausal ( a ja ho treba mam v ramci o2  - hovory zdarma) tak ZADNE penize navic za konferencni hovor neplatim.
>
> A ze nekdy jsne v konferenci i 4 lidi najednou :-)
>
> Nevim, proc by to melo stat 200 procent...?

Najednou vas tam muze byt 6 plus jeden on hold, no pokud byste vedel, co je to terminacni poplatek a kolik byste platil nemit pausal, tak byste prece nemohl mit takovou otazku.

A mate uz nejakou predstavu, jak a kdy to zrealizujete? Pokud to bude normalni nededikovany telefon, tak zadny problem nevidim, az na to ze to bude blokovat toho telefonistu a kdyz bude nedostupny, tak rodinka nebude volat :-)

na to snad ani neni potreba asterisk, ale jen nejaky demon do androida? Kazdopadne stoji za to se zamyslet, proc firmy kupuji za deseti - statisice reseni od vyrobcu bran, kdyby to bylo tak easy...