Hromosvod

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 21:05:09 CEST 2013

Nebojim, mam auto s ramem, tazne je na 3t, uz to tahlo tezsi veci, problem
je spis kde uchytit druhy konec dratu, naskyta se pouze betonovy sloup el.
vedeni ale ten bych nerad shodil. Trosku jsem si precetl teorii na
kniska.cza zrejme pujdu do jimace izolovaneho od antenniho sloupku na
vyloznicich.
Akorat mi neni jasne, jaka je doporucena vyska jimacu na krajich strechy a
v tom Vasem pripade bych rekl ze spravne ty jimace maji strechu presahovat,
coz se mi na foto nezda.
Karel