Hromosvod

Čtvrtek Duben 11 20:47:09 CEST 2013

zajímalo by mě. jak drát srovnáte autem. To za něj tím autem škubnete?
Nebojíte se že si něčím na autě hnete? Mě hromosvod na střechu
instaloval tesař/pokrývač a drát jsem jen rozmotal, pošlapal aby se
přibližně narovnal a když někde byla moc velká vlnka, srovnal mi to až
na střeše. Není to úplně super, ale dobré a neřeším to. Podpěry jsem
dával asi po metru.
http://vaelektronik.cz/dum/hromosvod.html#fotky1
Anděl