call-back propojovací automat na hovory

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 19:35:26 CEST 2013

> Za jak dlouho myslite ze vam tu simku vypovedi, kdyz tam bude 100% konf. a zadny prichozi hovor?
Je snad jedno, jestli volam jednomu cloveku, nebo dvema najednou ne?

> Vy jste asi necetl podminky sluzby. Zadny tarif v CR NENI neomezeny a kazdy operator ma vicemene ve VOP nebo v podminkach sluzby zakazano pouziti jinde nez v koncovem telefonnim zarizeni, pokud se nepletu.
Ano, v _telefonu_ ta SIMka bude. Telefon je pokud se nepletu koncove
zarizeni., Mozna ten telefon bude chytry.
Komu se z nej vola je operatorovi burt.... a je to stejne, jako kdyz lie
pouziji prozvoneni a nnasledne zavolani z5 z vyhodnejsiho tarifu.
Nevim , kdo by jim to zakazal.....

Odesláno z PC