Hromosvod

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Duben 11 10:49:32 CEST 2013

Budou mi strechari delat nejake upravy na srese, tak jsem se s nimi
domluvil, ze mi tam pri te prilezitosti natahnou hromosvod, preci jen
nemam vhodny zebrik, tak to necham na nich. Tasky s drzaky dratu uz
mam on novoty na miste, zbyva jen nakoupit material. Nemam ale jasno v
objimkach, neporadite nekdo, kolik kusu a jaky typ koupit na
standardni sedlovou strechu, pripadne co dalsiho? Predpokladam 2x
jimac nad stitem, dva svody, jeden jimac zhruba uprostred stitu pobliz
kominu, zrejme ho sdruzim s antennim stozarem. Drat koupim pozink 8 a
srovnam ho autem, pokud teda najdu neco co nevytrhnu. Diky za rady.
Karel